Nová značka Ayvens spúšťa marketingovú komunikáciu v 42 krajinách, Slovensko sa stalo jedenástou z nich. Globálni hráči na trhu mobility ALD Automotive a LeasePlan budú odteraz vystupovať pod jednotným menom.
Ich spoločné meno definuje slogan „Better with every move“. Značka na Slovensku operuje s flotilou viac ako 17 000 vozidiel. ALD Automotive I LeasePlan nie je žiadnym nováčikom. Ide o popredného globálneho hráča v sektore služieb operatívneho lízingu, ktorý na Slovensku poskytuje komplexné služby v oblasti operatívneho lízingu už viac ako 24 rokov.
![tím Ayvens](https://www.cargomagazin.sk/wp-content/uploads/2024/05/Novy-manazment-zluceneho-subjektu-ALD-Automotive-L-easePlan-Slovakia-1024x683.jpg)
Zmena reflektuje vývoj
Aktuálna zmena predstavuje strategický míľnik vo vývoji Skupiny. Tá sa snaží posilniť konkurencieschopnosť a postavenie spoločnosti na trhu mobility. V Bratislave sa na nástup novej značky pripravovali už od polovice minulého roka.
„Naša centrála v bratislavskej Petržalke prešla výraznou vizuálnou premenou, na budove sme vymenili svetelné logo a oslávili začiatok novej kapitoly aj s našimi zamestnancami, ktorí teraz pracujú v spoločných priestoroch ako jeden tím. Rovnako aj LeasePlan Centrum na Vajnorskej ulici v Bratislave čoskoro zmení svoju identitu a stane sa z neho Ayvens Centrum. Bude však aj naďalej ponúkať odpredaj dôkladne preverených vozidiel po operatívnom lízingu a možnosť vybaviť operatívny lízing nových vozidiel pod jednou strechou. Na kvalite našich služieb sa nič nemení, naopak, chceme posilniť pozíciu lídra operatívneho lízingu,“ vysvetľuje Rastislav Podlipný, generálny riaditeľ Ayvens Slovakia.
![Ayvens vstup na slovenský trh](https://www.cargomagazin.sk/wp-content/uploads/2024/05/Instalacia-novych-drziakov-SPZ-s-grafikou-Ayvens--1024x683.jpg)
Vstup do desiatok krajín
Značka postupne vstupuje do 42 krajin, v ktorých je Ayvens Group prítomná, čo predstavuje najväčšie priame geografické pokrytie v odvetví. Jej vozový park dnes tvorí cez 3,4 milióna vozidiel, z ktorých 523 000 je elektrických.
Na Slovensku spravuje vyše 17 000 osobných a úžitkových vozidiel svojim 3 000 zákazníkom vrátane firiem, verejnej správy, živnostníkov i súkromných osôb. Jednou z najdôležitejších línií smerovania spoločnosti ostáva trvalá udržateľnosť, ochrana životného prostredia a podpora elektromobility.
Nová značka Ayvens je výsledkom spojenia troch kľúčových slov: cesta, pokrok a nebo (way, advance a heaven). Nové logo symbolizuje spojenie oboch predchádzajúcich spoločností, ktoré sa spájajú ako jeden tím, pracujúc na spoločnom cieli, so silnými a stabilnými základmi. V logu je zároveň zakotvený odkaz na celosvetovo uznávaného väčšinového akcionára Société Générale.
Záväzkom spoločnosti je zlepšenie plynulosti života pomocou riešení, ktoré budú jednoduchšie, inteligentnejšie a udržateľné. Dôkazom toho, že téma udržateľnosti nie je len „povinná jazda“, je aj nedávne hodnotenie nezávislej agentúry Sustainalytics, ktorá spoločnosti udelila skóre 10,9 a tým ju umiestnila na tretie miesto pomedzi 399 spoločností v sektore dopravy.